یوکوهاما از علامت اختصاصی E+ رونمایی کرد.




یوکوهاما از علامت اختصاصی E+ رونمایی کرد.

یوکوهاما از این پس علامت E+ را بر روی لاستیک هایی که از کیفیت مناسب برای استفاده در خودروهای برقی برخوردار هستند، استفاده می کند. این کمپانی از اواسط سال 2023 از نماد انحصاری E+ بر روی لاستیک خودروهای برقی استفاده خواهد کرد. استفاده از این علامت واکنش یوکوهاما به نیاز روزافزون خودروهای الکتریکی به لاستیک های برقی که بتوانند نیاز آن ها را برطرف کنند را نشان می دهد.

لاستیک هایی که برای وسایل نقلیه الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند، از ویژگی و توانایی منحصر به فردی بهره می برند که شامل ظرفیت تحمل بار ناشی از باتری های الکتریکی سنگین و گشتاور بالای خروجی موتورهای الکتریکی می باشد. به دلیل عملکرد بی صدای موتور خودروهای الکتریکی، این لاستیک ها باید از صدای کمی برخوردار باشند و با استفاده بهینه از برق و سایر منابع انرژی، مسافت پیوده شده و مدت زمان رانندگی را افزایش دهند. 

یوکوهاما در حال حاضر لاستیک های خود را به عنوان تجهیزات اصلی (OE) برای تعدادی از خودروهای ممتاز برقی مانند مرسدس  EQS نسخه AMG، بی ام و IX3، لکسوس RZ، کراس اوورهای شاسی بلند تویوتا bZ4X و سوبارو سولترا و خودروهای کوچک مانند نیسان ساکورا و میتسوبیشی موتورز عرضه می کند.

کمپانی یوکوهاما با استفاده از دانش و فناوری های مختلفی که از طریق تولید تایرهای OE به دست آورده است، به سرعت در حال توسعه لاستیک های جایگزین برای وسایل نقلیه الکتریکی می باشد.

درج علامت E+ بر دیواره های جانبی لاستیک یوکوهاما، نشان دهنده این است که فناوری های استفاده شده در این لاستیک پاسخگوی نیازهای ویژه ی خودورهای برقی می باشد. نمایش علامت E+ برای درک بهتر مشتریان از لاستیکی که مناسب استفاده در وسیله نقلیه الکتریکی می باشد، علاوه بر این نشان E+ به‌طور برجسته در کاتالوگ‌ها و وب‌سایت‌های تایر نمایش داده می‌شود تا انتخاب را برای مشتریان آسان تر کند.

تایر ADVAN Sport EV اولین لاستیک یوکوهاما خواهد بود که دارای علامت E+ است. این تایر تابستانی با عملکرد فوق العاده برای خودروهای برقی است که از پاییز 2023 در اروپا و سایر کشورها عرضه خواهد شد.

یوکوهاما تحت برنامه سه ساله (2021-2023)، قرار است که نسبت فروش تایرهای خود را با ارزش افزوده بالا به حداکثر برساند و تمرکز بیشتر این کمپانی بر روی برند پرچمدار یوکوهاما یعنی ADVAN و نام تجاری GEOLANDAR برای خودروهای شاسی بلند و وانت و لاستیک های مختلف زمستانی استفاده می باشد.

یوکوهاما علاوه بر تقویت بازاریابی و تولید لاستیک های OE با پیشرفته ترین فناوری برای خودروهای برقی، از بازخورد و نقد تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در توسعه تایرهای جایگزین استقبال می کند و به دنبال گسترش خط تولید و بهبود دادن عملکرد تمام لاستیک های خود برای برآورده کردن نیازهای جدید موجود، در عصر تغییرات پویا می باشد.


منبع : www.autocarpro.in


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0